[ Generalna ] 20 Jun, 2008 18:45

Ne tako davno, jedan veliki direktor jedne velike firme odveo je na večeru neke velike ljude u jedan veliki restoran. Veliki direktor je vozio velika kola ali živeo je u malom gradu, takoreći selu. Velikog direktora su okruživali mali radnici, mali konobari, mali pomoćnici i mali ljudi. I nije ih voleo, niti su oni voleli njega. Bahatost, oholost i neumerenost su bile glavne osobine velikog direktora. On nije posedovao kvalitetne osobine kao što su umerenost, smirenost, kultura, razumevanje i tolerancija.

Elem, na toj velikoj večeri u velikom restoranu svirao je jedan mali pijanista. Na repertoaru su bila dela Mocarta, Betovena, Rahmanjinova i Šopena. Posle velike i obilne večere i nekoliko velikih tura pića, veliki direktor razgalamio se koliko je mogao, toliko se glasno smejao tako da je njegovim velikim prijateljima postajalo neprijatno. Od njegove vike tiha muzika klavira postajala je sve tiša i tiša – sve dok nije potpuno prestala. U momentu kad je pijanista ustao, već dobro pijani veliki direktor glasno je povikao: konobar – dovedi mi onog malog da nam zasvira nešto. Mali konobar je pokušavao da zaštiti malog pijanistu govoreći velikom direktoru kako ovo ipak nije takvo mesto i da ne može da naručuje muziku po svojoj želji, ali čuvši o čemu se radi mali pijanista ipak je prišao velikom direktoru i ljubaznim tonom upitao šta gospodin želi da čuje. Sviraj nam nešto od Baha, reče veliki direktor otresitim glasom, pomalo zaplićući jezikom od velike količine popijenog alkohola. A šta gospodin želi, ponovo ljubaznim tonom upita pijanista. Veliki direktor je bio na mukama, oči svih gostiju bile su uprte u njega i sa blagim osmehom na licu naslućivajući veliku moralnu pobedu malog čoveka, očekivali su njegov odgovor. Veliki direktor tiho je rekao malom pijanisti nek svira šta god želi. A ne gospodine, molim Vas, hteli ste Baha zar ne? Mali pijanista bio je uporan u svojoj nameri....molim Vas, kažite mi šta od Baha želite da čujete na klaviru? Veliki direktor je pognuo glavu i ćutao, svi u restoranu su ćutali i oko minut posmatrali situaciju.

Tako sam i mislio reče pijanista smireno....okrenuo se i otišao, noseći u sebi ponos malog čoveka. Kultura je još jednom pobedila bahatost.

 

 

[ Generalna ] 19 Jun, 2008 06:46

 

Najnovija ponuda, samoubistvo na rate
Hajte ljudi još malo pa nestaće
Dal ne mogu il' ne žele da shvate
Nije to glava da boli pa prestaće

Kurta se udružuje s murtom
Jadničak nemušti čeka iz prikrajka
Galamdžija Selja puši samom sebi
Širi dalje dok ne stane hajka

Šta je marvo ne poznaš gospodara
Ulicom tumaraš i smrdiš ko štala
Salo preko kaiša visi, čime li se toviš
Samo da je tebi dobro i da se ne bojiš

Dan za danom ide isto nam je s(r)tanje
Čojstvenih i časnih junaka je sve manje
Pogni glavu jarane i posao svoj gledaj
Ono što si skupio ti fukari ne daj

Lokalna anestezija, nacionalna televizija
Dnevnik krkana i globalna tragedija
Nepredak očigledan, dva su jedan plus jedan
Sve moj do mojega, a moj jedini vredan

Najnovija ponuda, samoubistvo na rate
Hajte ljudi još malo pa nestaće
Namrgođeni besednici i lokalno sranje
Na sahranu pristiže komitet za ždranje

Društvo za svadbe i sahrane
Tuđim se kiti, tuđoj muci gostuje
I ovde mito i korupcija vlada
Bez hiljadarke ne kupuje se mlada

Najavljuju proteste topla braća
Porodično gnezdo bi da sviću
Prošetaće Beogradom bez gaća
Jedan drugom tepaju i kliću

Blagoslov od nove vlade traže
Predsednika stavljaju na muke
Podršku nude, al ne lezi vraže
S ministrom su „na prst u dupe“

Krkani i marva, stvararoci stanja
Sila Boga ne moli, nit se Bogu klanja
Bednici i kukavci sakriveni pate
Prihvataju ponudu, samoubistvo na rate

[ Generalna ] 18 Jun, 2008 19:00
RASKRSNICA PUTEVA U JADNOME GRADU
DANAS NIŠTA NE DAJE NAM NADU
MNOGO PROVALJENIH NA OVOME SMEĆU
NIKO OVIH DANA NE DONOSI SREĆU

GRAD OD KAZNI I BELOGA PRAHA
REPRESIJA ČUDA ČINI NE MOŽEŠ DO DAHA
MNOGO VAŠKI, PARAZITA I BUBA
ŠTO JE VREDELO OTIŠLO ŠTO KUDA

GAMAD, ŠTROKAVCI, KUKAVCI I ZMIJE
OSTAŠE DA DELE ŠTO NJIHOVO NIJE
SIROMAŠNA SE NIŠTA TU NE PITA RAJA
POLICIJU SVOJU PODMAZUJE BAJA

DOZVOLJENO SVE JE U DEMOKRATSKOME GRADU
BITNO DA SMO PRVI PA HAJMO NA PARADU
POLICIJA STRIKNO POSAO SVOJ SHVATA
NE PIŠAJ UZ VETAR DA NE BUDE RATA

ZAŠTIĆEN ODOZGO SUVERENO VLADA
KO VISOKO LETI TAJ JOŠ NIŽE PADA
 
[ Generalna ] 13 Jun, 2008 16:30

Poruka koju nisam poslao...hteo sam, ali ne mogu. Neću je ni ovde napisati. Kriv je – nemam više volje da opraštam. Znam....i u molitvi stoji „oprosti nam kao što i mi opraštamo dužnicima svojim“. A nije mi dužan, poklonio sam, vratio sam uslugu sa željom da pomognem. Nisam uspeo, a i ne čudi me. Da bi nekoj osobi mogao da pomogneš mora ta osoba isto tako i želeti da joj se pomogne i mora znati prihvatiti pomoć. Ovde je bio drugi slučaj...ili treći, ahh....poseban, bar za mene. Bez volje, snage za korak napred...dan za danom kao voda da ga nosi – kajaću se, al’ odnela ga dabogda i nikada ne vratila. Osim ako se promeni. Nada ostaje, nada umire poslednja....kao što rekoh u aforizmima – UBIJA JE STVARNOST! Provereno.

I? Šta dalje? Kuda?

Ja imam svoj put, a on? Hoćemo li se ponovo sresti, hoće li mi smetati ili biti teret? Neki rođaci kritikuju, kažu „pomozi mu“. I JESAM! I GDE JE SAD? I GDE SU ONI SAD? A GDE SU BILI KADA JE TREBALO POMOĆI? Nek idu u materinu, ne znaju oni kako je živog brata izgubiti, a lako je kritikovati zar ne? Lako je general nakon bitke biti. Posle kažu kako sam grub i otresit, kako ne dozvoljavam da mi se kaže...I NEDAM. Nemaju pravo na popovanje, zvocanje, kritiku – a nemaju pravo ni na pomen....ne znaju oni kako je živog brata izgubiti.

 

[ Generalna ] 05 Jun, 2008 11:56

...a ja nisam zbunjen!!!

Imao sam raspravu pre nekoliko dana sa korisničkim servisom MTS-a. Naime, uplatio sam račun 23.05.2008, a dobio opomenu 27.05.2008 u 13:58!!! Nije mi jasno kako neko može biti neposlovan i neprecizan u poslovanju, a od drugih očekivati da ispoštuje sve njihove zahteve. Moja je greška što nisam uplatio račun na vreme, ali da se neko tako bezobrazno postavlja...to neće moći.

Zvao sam i korisnički servis - službenik je bio ljubazan dok smo proveravali da li je proknjižena uplata, a pošto smo utvrdili da nije - postao je bezobrazan i nije hteo da primi moju žalbu...ALO BRE PA VI STE POGREŠILI I JOŠ TREBA DA VAM SE PRAVDAM!!!

Stoga sam na korisnicki@mts.telekom.yu poslao mail sledeće sadržine:

Poštovani,

U prilogu Vam šaljem dokaz u uplati računa za mobilni telefon.
Danas sam dobio sledeću poruku od korisničkog servisa:

Ukoliko do 28.05.2008 ne izmirite svoja dugovanja prema MTS bice vam ogranicen polazni saobracaj i obracunata taksa od 39.50 za aktivaciju telefona! 

Gospodo, Vaš sistem nije prepoznao uplatu od 23.05.2008 i molim Vas da proknjižite uplatu. Ja sam svestan da sam sa zakašnjenjem od tri dana uplatio račun za MTS usluge i ne želim niti imam pravo da se pravdam, ali stvarno je jadan način na koji Vi radite svoj posao. 

Poruka obaveštenja/upozorenja je stigla 27.05.2008 u 13.58....pitanje je KOLIKO VAM TREBA VREMENA DA PROKNJIŽITE UPLATU???
Vaš operater u MTS korisničkom servisu nije hteo da primi moju žalbu, niti da prihvati moj zahtev za prijavljivanje Vaše greške. Na osnovu toga smatram da nemate pravo da mi ograničite polazni saobraćaj niti obračunavate taksu za aktivaciju telefona. JA SAM SVOJE OBAVEZE PREMA VAMA IZVRŠIO, AKO ME OŠTETITE BUDITE SIGURNI DA ĆU VAS TUŽITI!!!
Pored ovoga, Vi također redovno kasnite sa obaveštavanjem obzirom da Vaš korisnički sistem ne radi prvih deset dana u mesecu i da u tom periodu nije moguće saznati zaduženje i broj preostalih minuta poziva prema mrežama ili broj preostalih SMS poruka. Imao ja razumevanja za to ili ne, nemate pravo na opravdanje.

Vaše izvinjenje za nastalu situaciju je dobrodošlo i očekivano.
Vaš korisnik,



Nakon nekoliko dana i isto toliko ponovljenih e-mail poruka stigao je odgovor:

Postovani korisnice,

Izvinite za svaku neprijatnost ukoliko je nastala nasom greskom.Nadamo se da cete ubuduce racune izmirivati u roku dospeca za naplatu i da necete imati datih neprijatnosti nastalih kasnjenjem platnog prometa.

S' postovanjem mt:s


....sladak i opojan je ukus pobede....a za kraj: 

Prihvatam izvinjenje i raduje me što smo i pored ovih neprijatnosti ostali dostojanstveni jedni prema drugima. Kao korisnik Vaših usluga nadam se da ćete biti još uspešniji u svom poslovanju, kako bismo održali dugoročne i međusobno uspešne poslovne odnose.

 

«Prethodni   1 2 3 ... 16 17 18 19 20 21 22 23  Sledeći»