[ Generalna ] 13 Jun, 2008 16:30

Poruka koju nisam poslao...hteo sam, ali ne mogu. Neću je ni ovde napisati. Kriv je – nemam više volje da opraštam. Znam....i u molitvi stoji „oprosti nam kao što i mi opraštamo dužnicima svojim“. A nije mi dužan, poklonio sam, vratio sam uslugu sa željom da pomognem. Nisam uspeo, a i ne čudi me. Da bi nekoj osobi mogao da pomogneš mora ta osoba isto tako i želeti da joj se pomogne i mora znati prihvatiti pomoć. Ovde je bio drugi slučaj...ili treći, ahh....poseban, bar za mene. Bez volje, snage za korak napred...dan za danom kao voda da ga nosi – kajaću se, al’ odnela ga dabogda i nikada ne vratila. Osim ako se promeni. Nada ostaje, nada umire poslednja....kao što rekoh u aforizmima – UBIJA JE STVARNOST! Provereno.

I? Šta dalje? Kuda?

Ja imam svoj put, a on? Hoćemo li se ponovo sresti, hoće li mi smetati ili biti teret? Neki rođaci kritikuju, kažu „pomozi mu“. I JESAM! I GDE JE SAD? I GDE SU ONI SAD? A GDE SU BILI KADA JE TREBALO POMOĆI? Nek idu u materinu, ne znaju oni kako je živog brata izgubiti, a lako je kritikovati zar ne? Lako je general nakon bitke biti. Posle kažu kako sam grub i otresit, kako ne dozvoljavam da mi se kaže...I NEDAM. Nemaju pravo na popovanje, zvocanje, kritiku – a nemaju pravo ni na pomen....ne znaju oni kako je živog brata izgubiti.

 

[ Generalna ] 05 Jun, 2008 11:56

...a ja nisam zbunjen!!!

Imao sam raspravu pre nekoliko dana sa korisničkim servisom MTS-a. Naime, uplatio sam račun 23.05.2008, a dobio opomenu 27.05.2008 u 13:58!!! Nije mi jasno kako neko može biti neposlovan i neprecizan u poslovanju, a od drugih očekivati da ispoštuje sve njihove zahteve. Moja je greška što nisam uplatio račun na vreme, ali da se neko tako bezobrazno postavlja...to neće moći.

Zvao sam i korisnički servis - službenik je bio ljubazan dok smo proveravali da li je proknjižena uplata, a pošto smo utvrdili da nije - postao je bezobrazan i nije hteo da primi moju žalbu...ALO BRE PA VI STE POGREŠILI I JOŠ TREBA DA VAM SE PRAVDAM!!!

Stoga sam na korisnicki@mts.telekom.yu poslao mail sledeće sadržine:

Poštovani,

U prilogu Vam šaljem dokaz u uplati računa za mobilni telefon.
Danas sam dobio sledeću poruku od korisničkog servisa:

Ukoliko do 28.05.2008 ne izmirite svoja dugovanja prema MTS bice vam ogranicen polazni saobracaj i obracunata taksa od 39.50 za aktivaciju telefona! 

Gospodo, Vaš sistem nije prepoznao uplatu od 23.05.2008 i molim Vas da proknjižite uplatu. Ja sam svestan da sam sa zakašnjenjem od tri dana uplatio račun za MTS usluge i ne želim niti imam pravo da se pravdam, ali stvarno je jadan način na koji Vi radite svoj posao. 

Poruka obaveštenja/upozorenja je stigla 27.05.2008 u 13.58....pitanje je KOLIKO VAM TREBA VREMENA DA PROKNJIŽITE UPLATU???
Vaš operater u MTS korisničkom servisu nije hteo da primi moju žalbu, niti da prihvati moj zahtev za prijavljivanje Vaše greške. Na osnovu toga smatram da nemate pravo da mi ograničite polazni saobraćaj niti obračunavate taksu za aktivaciju telefona. JA SAM SVOJE OBAVEZE PREMA VAMA IZVRŠIO, AKO ME OŠTETITE BUDITE SIGURNI DA ĆU VAS TUŽITI!!!
Pored ovoga, Vi također redovno kasnite sa obaveštavanjem obzirom da Vaš korisnički sistem ne radi prvih deset dana u mesecu i da u tom periodu nije moguće saznati zaduženje i broj preostalih minuta poziva prema mrežama ili broj preostalih SMS poruka. Imao ja razumevanja za to ili ne, nemate pravo na opravdanje.

Vaše izvinjenje za nastalu situaciju je dobrodošlo i očekivano.
Vaš korisnik,



Nakon nekoliko dana i isto toliko ponovljenih e-mail poruka stigao je odgovor:

Postovani korisnice,

Izvinite za svaku neprijatnost ukoliko je nastala nasom greskom.Nadamo se da cete ubuduce racune izmirivati u roku dospeca za naplatu i da necete imati datih neprijatnosti nastalih kasnjenjem platnog prometa.

S' postovanjem mt:s


....sladak i opojan je ukus pobede....a za kraj: 

Prihvatam izvinjenje i raduje me što smo i pored ovih neprijatnosti ostali dostojanstveni jedni prema drugima. Kao korisnik Vaših usluga nadam se da ćete biti još uspešniji u svom poslovanju, kako bismo održali dugoročne i međusobno uspešne poslovne odnose.

 

[ Generalna ] 30 Maj, 2008 10:57

Nailazi leto, iako kalendarski još ispred nas, visokim temperaturama koje nas ne zaobilaze proteklih dana uviđam da je već stiglo. Biljke i životinje (a pogotovo biljke) u našem okruženju su odavno budne, na šta me svako jutro potseća nezaobilazna polenska kijavica. Bez obzira na to, moja čula mirisa nisu izgubila na oštrini – čak naprotiv, osećam da su izoštrenija te mogu jasnije da osetim mirise koji me okružuju.

Ovih dana, podstaknut nedostatkom higijene osoba na koje sam nailazio razmišljam o kulturi (ne)higijene. Pitam se da li je nekulturnije „smrdeti za medalju“ i time smetati ljudima u okruženju ili je pak nekulturnije reći „smrdi“ da bi bilo poželjno za okolinu da počne da drži do svoje higijene i da se okupa?


Naravno, parfemi i dezodoransi nisu dovoljni sami po sebi, potrebno je tuširanje. Dovoljno je ustati 15 minuta ranije, istuširati se, osušiti i namazati ispod ruke jedan od efikasnih antiperspirant preparata. Preporučujem – za muškarce i za žene..... provereno.

NIVEA DRY IMPACT
 

Sa druge strane, postoji deo ljudi koji se također oseti na metar i čiji miris jednako iritira, s tim da za razliku od ovih prvih prejako mirišu. Nije mi jasno, da li se ti ljudi plaše da će možda staviti manje parfema pa će se osetiti njihov neugodan miris ili pak stvano žele da budu u centru pažnje kad uđu u prostoriju.... Ne znam da li su neumereni ili jednostavno ne umeju da izaberu odgovarajući parfem bez obzira na količinu novca koju poseduju, neki ljudi ne shvataju suštinu da ono što je za njih lepo – za normalne ljude predstavlja kič.

Pokušajte da budete kulturni, kako u pogledu održavanja higijene, tako i u pogledu umerenosti prilikom korišćenja parfema. Prijati će Vašoj okolini – NIJE TEŠKO BITI FIN.

[ Generalna ] 20 April, 2008 23:02
Nije me bilo neko vreme...a uostalom i koga to briga, čitao jesam, pisao nisam....stvarno je bilo toliko toga oko čega bi se dalo pisati, ali ja jednostavno nisam imao volje neko vreme da komentarišem sve što mi (nam) se dešava....
 
 
 
Nego, današnji događaj me je stvarno pogodio...jebeš tri dinara, stvar je u ponašanju „gospode“ sa OMV pumpe. Odavno točim gorivo na OMV pumpama, gde god da idem.
Sada još postoji i neka nagradna igra tako da zbog toga sipam po 15 litara, nije teško doći za koji dan kad se potroši. Ono što se redovno dešava na pumpi u Inđiji jeste da mi zaokružuju cifre. Naime, „točilici“ kažem da mi natoči plina za 800 dinara, momak sipa za 797.2, kasirka naplati 800 dinara i nikom ništa, čak ni da mi kaže "izvinite nemam 3 dinara"....pa da ja kažem "u redu je"....NE...odmah računa 800 dinara.
 
Ajde..... ne nerviram se za 3 dinara, nije bitno, ali to traje. Jednom sam sipao na pumpi na autoputu Beograd-Niš...ponavlja se isti scenario: momak sipa plin za 798.3 dinara, devojka naplaćuje 798 dinara, izvolite kusur !!!! (ovaj deo mi nije poznat)....zahvaljujem, ostavljam dva dinara na pultu. Doviđenja i sretan put poželi mi ona ljubaznm glasom. Opa....pa izgleda da su samo ovi u Inđiji lopovi.

Prođe tu dan-dva, pojavljujem se na pumpi i zamolim momka koji toči gorivo da sipa za nešto preko 800 dinara.... tek nešto da proverim. Momak je sipao plina za 802.3, kasirka zaokružuje cifru na 803 dinara? Koliko se ja razumem, zaokruživanje na veću cifru primenjuje se onda kada broj prvobitne cifre koji stoji iza zareza prelazi pet. Odnosno 802.6 zaokruživalo bi se na 803, a 802.3 zaokružuje se na 802. Kada postoji „service included“, kao što je na OMV pumpama, kusur se vraća do poslednje pare i od gosta se ne očekuje da ostavi napojnicu, izuzev kad on na tome insistira. Da bih izmirio dugovanja, vadim kovanicu od 5 dinara, kasirka mi daje račun i uz osmeh dodaje „hvala i dođite nam opet“. Rekoh hoću naravno, ali da niste nešto zaboravili. „Ne razumem“, kaže ona. Pa, zaboravili ste da mi vratite kusur, iako ste prilikom zaokruživanja cifre napravili grešku, oprostiću Vam, ali Vas najljubaznije molim da mi vratite kusur od dva dinara!!!. Isčezao je smešak na njenom licu...pobesnelo otvarajući kasu pogledala je unutra i vratila mi kusur. Bez „hvala i dođite nam opet“, bez „doviđenja i sretan put“...samo mrki pogled neljubazne kasirke.... E PA SESTRO, SAD SI GOTOVA!

Ne razmišljam o mentalnom sklopu ljudi koji rade za kasom, ne razmišljam o njihovoj inteligenciji, ali znam da gost dolazi na isto mesto ako mu se ukaže poštovanje. Ne tražim da mi se svaki put vrati tih jebenih dva dinara jer stvarno nisu u pitanju dva dinara, u pitanju je odnos tih ljudi prema kupcima, gostima i naravno poslu koji obavljaju. Nisam tražio ni da im ostanem dužan tih par jadnih dinara jer to nije moj način, a ni moje pravo....samo tražim da me ne potkradaju i da mi na najnormalniji način vrate kusur. Od sada ću na ovoj pumpi uvek ljubazno tražiti kusur do poslednje pare, pa makar za to morao da dolazi i menadžer osoblja. Gadno su se zajebali..... jebala ih tri dinara!!!
[ Generalna ] 14 Mart, 2008 22:11
Interesantno je što niko od nas nije hteo da se rodi. Žalosno je što neki to saznaju.

Šteta je kad umreš – ne možeš videti reakciju drugih....

Dobra stvar u životu je: možeš ga prekinuti kad god poželiš.

Ne okreći se sine, najbolje je prošlo.

Nada umire poslednja – ubija je stvarnost!

Svi putevi vode na groblje.
«Prethodni   1 2 3 ... 14 15 16 17 18 19 20  Sledeći»